söndag 11 december 2011

Tredje advent!










Herregud vad tiden går fort, redan tredje advent :) Nu ska vi upp och ta ett kort sen skicka efter sen är jag nästintill klar med julklapparna :D Skönt, jag har redan köpt de "dyra" så de är inga stora kostnader kvar och vi har pengar kvar på kontot, de e la så de ska vara känner jag. För de är lååååångt till januari lönen....
Får gratulera till Fredde och Jennie som fått sina små bebisar! Hoppas de växer till sig fort och blir friska små starka bebisar :) Men de e klart att de blir finns inga alternativ :) Två små pojkar var de som föddes! Grattis!


Idag ska vi på tomtepromenad i Älvsered, Svea har fått hosta och snorar men lite frisk luft har la aldrig skadat :) 3:e natten i rad arvid sover i sin säng med hela natten, shit vad trötta vi kommer vara när han börjar vakna igen ;)
Åh kolla på läskigt haj program igår, usch va äckligt med haj attacker.. :S Å tokstollarna badade igen :P hade jag aldrig gjort! Hajar är mäktiga djur MEN jag håller mig mer än gärna på behövligt avstånd ;) kanske därför jag inte kan flytta utomlands för alla farliga och äckliga djur, tänk och bo i thailand å de slingrar en orm i sängen, jag hade DÖTT! :P
Ne nu ska vi inte fantisera mer för just nu blir de ingen flytt någonstans för svenska spel har inte ringt å gratulerat mig till miljonvinsten ;) Ha en bra tredje advent! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar