torsdag 29 december 2011

Det sker visst mirakel!

Denna dagen har varit super bra förutom att Jimmy fick sig en omgång om att tvn inte funka och dvdn cpar ur ;) haha stackarn! Förlåt darling! :) Men när man har två galningar här hemma så är de skönt å kunna använda tvn lite när man måste göra hushållssysslor. men har fått tvättat och fixat, plockat ur diskmaskinen. :) Så lite duktig har jag varit.
Har även klippt min lilla höna idag, hör å häpna, utan tårar och skrik! :)
Och hon blev jätte fin å stolt över sin insats!

Miracles Happen


Mamman här huset blev lika stolt kan jag lova ;) Å jag fick mig en behövlig omgång i huvudet med! :) Sen for vi till ekohallen å köpte lite saker, sen in på siba å köpte en trimmer till Jimmy. Så blev en bra dag! 
Sen kom vi hem och Svea blev inte ledsen idag när mormor å mostrar åkte hem. det tack vare att hon fick sova över igår, igår blev hon helt hysterisk vårat lilla monster men det var också väldigt länge sen som hon fick sova över någonstans så var tur hon fick följa med ;) 
Arvid drömmerng mardrömmar ikväll, vaknar och illvrålar emellanåt, hoppas han sover gott inatt, han har ju skämt bort mamma med å sova till 8.30 på morgonen ;) Så de får vi hoppas med att han fortsätter ett tag till ;) Så han middagssovning uteblir nästan helt häromdagen sov han middag en hel kvart. ^^ 
Men går man å lägger sig 19 å sover till 8,30 så behöver man nog inte sova så mycket mer :)
Nehe nu ska jag fortsätta kolla på kungafamiljen sen blir de sängen, oooh! Har även fått ordning i våran stora gaderob, så nu när man går in där är de som en storgata! Så skönt å slippa huka sig för hängande kläder å ljuset från de lilla fönstret kommer in så blev super nöjd! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar