torsdag 22 december 2011

Pepparkaksbak, färdig klappad å liseberg!





















Jag dagarna går så fort så jag knappt hänger med själv ;) därför jag inte skrivit något, men nu är alla klapparna klara, ska bara försöka få iväg så många som möjligt imorgon till respektive ägare till dom ;) Hoppas jag hinner med allt, måste få ihop de här på ett bra sätt får gå ner å fixa till de så jag får lite koll ;)
Sen har Sandra varit här på de årliga pepparkaksbaket :) Blev en tjusig traktor i år :) å lite andra filurer finns å titta på bilden här sen ;) Svea hjälpte till å både bakade å åt av tillbehör å deg å mitt i allt fixade vi ihop lasagne så vi fick i barnen lite kvällsmat :) hunden verkar fått spel, skäller som en galning å är allmänt sur.. :( trist när hon är så skällig... men men.. nu ska jag slappa i soffan innan sängdags! Hej hopp!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar