fredag 9 december 2011

Helt utvilad & provsmak julkort!

Igår lyckades vi ta de sista korten så vi kunde beställa julkort :) Så i år kommer våra kort troligtvis i tid de med, nu är de bara ett bra kort på arvid kvar som ska lyckas å tas ;) haha men de kan vi kanske försöka med i helgen :) Sen nästa vecka beställa de sisa andra, ja då sen är vi klara! :D Äntligen, så skönt å slippa stressa med klapparna i år! Och jag tycker faktiskt att vi lyckades väldigt bra med de i år. Bara hoppas andra tyckte de med ;) de är inte dessa kort vi valt att använda men några som blev under fotografstunderna ;) haha Visst är de hemmagjorda och charmiga? :)






































Natten har varit helt ljuvlig, längesen jag kände mig såhär utvilad att jag vaknar innan barnen för de har nämligen sovit i sina egna sängar :) mina duktiga små hjärtan! :) Ska strax gå upp å klä mig så jag är redo för två nyvakna och hungriga barn, för de har de ärft från familjen Andersson, de måste få mat ganska omgående för att vara på humör ;) haha!
Idag vet jag inte exakt vad dagen bjuder på, men lite lek och bus ska vi hinna med! :)
Nästa vecka ska vi iväg å leka med döttrar jag och Jeanette så tänkte kolla med svärmor om hon kan ta Arvid en stund :) Men nu är de dags å hitta kläder å klä sig så man är redo för en helt underbar morgon med två underbara ungar!

Kan någon förklara för mig varför blogger blir helt knäppt när man lägger till bilder från datorn? Det är fruktansvärt irreterande och fult! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar