onsdag 21 december 2011

Åter tillbaka i rutiner igen.

Ja nu verkar Arvid i form igen :D Igår gick jag å la honom kl 19 som vanligt. Svea gick jag och la strax efter. Somnade givetvis med henne :P men vaknade 20.40 svin trött så gick in till min säng istället Jimmy hade fortfarande inte kommit hem.... :/
Sen vakade jimmy när hund p*p skällde... men somnade om igen. Härligt!
Sen kom Svea vid 1 inatt ledsen. men somnade direkt om i våran säng. :) Sen väckte jag Svea halv åtta imorse, hon var trött idag kan jag lova men sista riktiga dagen på dagis idag imorgon är de bara avslutning :) Sen gick jag å Svea ner å åt frukost, Arvid sov som en stock. :)
Han vaknade halv nio sen :) Nu är han dock sur så hinner inte skriva mer! Idag ska jag till tranemo å se om jag kan fynda något där. :P hej hopp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar