måndag 20 juni 2011

Stolt mamma och pappa!

Nu har Svea verkligen fattat galoppen med att gå på potta istället för att kissa ner sig, idag på förmiddagen både bajsade hon och kissade på pottan :) Redig tjej!
Nu ligger Arvid i babygymmet och tjattrar och Svea leker, jag har precis duschat och ena bröstet värker :( Undra om bh:n har suttit fel eller vad som hänt :/
Men nu får jag vara utan till de släpper helt! Huvudvärken börjar smyga sig på och de vill jag inte!
Nu ska jag tahand om min lilla terrorist och stora ;) eller rättare sagt den stora attackerar den lille ;) men på ett bra sätt! Snart ska vi på måndagsmiddag med! Tjoho!

1 kommentar:

  1. Hjärtat !
    Ja hon är riktigt redig så snart behöver hon ingen blöja.
    De va en trevlig middag med massa skratt
    Längtar tills vi ses nästa gång
    Ha en bra dag så hörs vi senare
    Kram Kram

    SvaraRadera