fredag 17 juni 2011

Intensiv dag!

Idag hämtade mamma mig, barnen och bella på morgonen för vi hade kommit överens om det, så vi har tillbringat hela dagen hos mamma och barnen, riktigt trevligt! :) Men det har varit händelserikt, minst sagt, Svea har haft sin dåliga dag idag, hujeda mig vad hon har varit överallt och ingenstans.
Svea har: ¤ Ramlat ner från rutschkanan, ¤ slagit i kinden i bordet, ¤ Stängde dörren så slog hon i lilltån ;) ¤ Sen kissat och bajsat ner sig, ¤ Slängt frukt lite överallt, ¤ hällt ut dricka....
Ja så helt klart en dag full med överraskningar ;) Men vad härligt.
Arvid har skött sig jätte duktigt han har dock spytt i morsans sko och sovit i vaggan :) Som en liten stock. Sen när vi kom hem är det bara å inse, våran lille plutt är inte så liten längre, han kan numera vända sig från rygg till mage! Enveten var han och verkligen kämpade sig över till mage :) Super gulligt och han var bra nöjd när han kommit runt, så nu är det slut på att lägga honom på höga höjder! Men trotts det så längtar jag tills nästa månad, nästa månad runt denna tiden får han nämligen börja äta! :) Nu ska jag snart sova, trött som en björn som ska gå i ide. Och idag fick jag en massa grejer av morsan till barnen så är de dåligt väder imorgon vet jag precis vad jag har å göra ;)
Arvid och Svea sov middag häromdagen :)


Arvid satt i solstolen häromdagen, det andra kortet pratar Svea och pappa i mun på varann, WOW är ordet de säger :)

1 kommentar: