söndag 19 juni 2011

livet på sin spets

Ja.. helgen har minst sagt varit upp och ner och bak och fram på... Livet gåt verkligen i berg och dal banor. Just nu ser det ut som kriget i vardagsrummet. :( Bara å lägga benen på ryggen och lyfta röven och börja plocka, tänkte jag skulle få lite ordning.. men det blev visst tvärtom.. men det är bara att fortsätta! Snart så är de klart.... om sisådär ett par timmar :(
Svea somnade vid 17 idag. JIPPI! men så är det när jag måste ut på andra promenaden med henne och hon inte kommer till ro att somna på middagen... skit....
Innan så nattade jag Arvid så trodde jag hon pratade med Bella, men då hade hon fått igång barnen i bullerbyn... så det har minst sagt varit tufft att lägga henne idag...
Men men...
Framsteg med operation blöjfri, Svea har bajsat på pottan :) och hon skulle kissat på den, hon stod typ jämte den ;) Så tror hon missade plus att den låg upp och ner på... Men de går framåt i allafall :) Nu skulle jag lyfta min feta.. för städa är ingen annan som gör det kan jag väl göra som bara går hemma och dräller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar