onsdag 29 juni 2011

Sitter i detta nu!


Japp, just nu i detta nu! Sitter jag med fötterna i fotbad, varmt och härligt är det! Trotts värmen så njuter mina fötter av värmen i vattnet. Underbart skönt!
Idag har vi inte gjort så mycket, letat ihjäl oss efter delen till mc:n :( men hittar den inte.. FAN! Så fick boka om mc tiden.. skit och pannkaka.. men det blir på måndag så nu har han ett par dagar på sig att fixa till det här! Funderar skarpt på att ringa Björn själv och prata med honom... hum.. jo de gör jag! Men inget resultat, den är borta!
Annars har dagen varit bra, Svea var hos mormor när jag var och vaxade benen, hon var överlycklig när jag gick från henne. Och lika glad när jag kom! :)
Arvid gillar inte värmen riktigt... så nu åkte vatten flaskan fram, får höra vad bvc säger... men han gillade de att dricka lite sen var han nöjd!
Nu ska jag fortsätta nöja mig med härligt fotbad. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar