onsdag 1 juni 2011

Nya Tider!

Ja nu är de andra tider som gäller! Skulle mer än gärna vilja ha lättare att gå ner i vikt :/ Imorgon har vi våran kära pappa Jimmy hemma hela dagen så tänkte skicka ut honom på promenad kanske så kan jag städa?! :) Det går mycket fortare om jag får städa själv utan små händers hjälp + att vi då kommer ut i solen fortare. Vi skippar färgbutiken idag, jag får ta promenaden dit på fredag och köpa färg till lekstugan.. en burk med grått och en vinröd, kommer bli super bra när det är färdigt. Men Jimmy jobbar än, eller ah han är på väg hem nu.
Svea har varit utan blöja idag och gått med trosor, resultat? Två nerkissade trosor :) Men vi kämpar på Svea ska lära sig gå på toaletten innan Augusti hoppas jag ;)
Ja annars, beställt Arvids dop inbjudningskort.. Nu väntar jag på Jimmy så vi kan äta, är vrålhungrig! :) Idag blir det en promenad på kvällen, kilona ska väck!
Hur kan man känna sig så fin och snärt ena dagen och sen ena dagen så känns de som att de dallrar lite varstans ;) Men men.. det ger la sig de med till slut... Idag har jag och Svea spelat fotboll och japp move´s ´en sitter kvar i fötterna! ;)
Saknar fotbollen riktigt mycket.. skulle vara grymt kul att börja igen... synd att at inte dygnet har 48 timmar istället ;) Nu ska jag ta ner fritösen för det blir pommes och grillad kyckling till kvällsmat, MYCKET gott! :)

1 kommentar:

  1. är ni fullbokade hela helgen? funderar på att hälsa på om de finns tid över :)

    SvaraRadera