måndag 11 mars 2013

Ny vecka, nya möjligheter.. typ ;)

Ja livet rullar på som bara den.. helt galet vart tiden tar vägen!
Redan ny vecka och nya utmaningar att tag i:
¤ Rensa bort godissug
¤ Städa/Plocka ordning i källaren
¤ Fixa barnvakt för två kvällar, tisdag kvällen är redan klar!
¤ Förbereda mig mentalt inför mitt lönesamtal imorgon ;)
Så idag, blir nog en ganska bra dag trotts min kära sambo vaknar på uselt humör och smittar av sig men det har vi lämnat nu som tur är!
Så när han kommer hem sen ska jag nog allt ner i källaren och fixa lite samt lägga ut lite auktioner på fb loppisarna så att vi blir av med de som vi inte behöver.
Just nu håller jag på att bli kammad i håret av en hårdhänt Arvid och Svea ska hämta en egen borste nu så ingen vet la hur detta kommer sluta ;) hehe
Hoppas ni får en bra dag och nu kan vissa äntligen kommentera! Halleluja!!! :D
Ha en bra dag och snälla säg att denna hemska kyla försvinner snart! Vi vill ha vår!! Men mest längtar vi nu till Spanien resan, ska bli underbart att komma iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar