tisdag 19 mars 2013

Missat samtal!

Ja natten har gått bra att jobba, det är verkligen jätte kul att jobba med Linda :)
Natten går fort och lätt då ;) Idag sov jag en stund på soffan, var bara en enkel natt. Så när jag vaknade hade ett missat samtal, försökte ringa upp men personen var i sammanträde. Men blev kopplad till växeln och kan säga att den personen får jätte gärna ringa upp mig igen!
Så håll tummar och tår att jag får ett nytt samtal i eftermiddag! LÄNGTAR!
Barnen är hemma efter en dag på dagis, nöjda och glada. Nu har nerräkningen till Spanien börjat på lite mera allvar! Ska bli så jäkla gött å slippa den här förbannade kylan!
Lite resfeber börjar infria sig!
Jag ska trotts allt packa till mig själv och tre ungar!
Så den där listen ska nog börja skrivas samt så kan jag faktiskt börja packa ner mina kläder och barnens med, för nu blir de sommarklänningar och sommarkläder! LOVE IT!
Tio härliga dagar, tio dagar som våren har på sig att komma hit till oss innan jag kommer hem ;)
Nehe nu ska jag städa och vara telefonvakt! Ett såpass viktigt samtal får man inte missa två gånger!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar