lördag 16 mars 2013

Enny, Enny!!!!

Ja de är det enda vi hör hemma, enny!
Enny är alltså Jenny, Arvids och Sveas dagisfröken :) Så fort de är något som inte är bra, enny!! :)
hehe ja så man vet ju vem han ropar på dagis iallafall när han sitter i klistret ;)
Idag har barnen cyklat ända till affären och tillbaka, dit var absolut inga problem, Arvid gjorde två vurpor ner i diket och en på en isfläck i nerförsbacke, men fördelen just nu är att han är klädd för att inte slå sig när han ramlar :)
Måste säga att den där sparkcykeln inköpet till honom var värt varenda krona! Han är riktigt skicklig när han tar sig fram på den :)
Å fort går de så de långsamma promenaderna har nått sitt slut! ;) För tillfället iallafall, i sommar kommer de la gå ännu fortare! Förhoppningsvis blivit ännu skickligare så vi slipper fall, samt att om han växer iväg här kan han köra Sveas 12" istället.. för Svea är inte alls förtjust i de där.... hon tycker vi måste köpa trampor till den  :) så hon cyklar gärna på sin riktiga cykel ;)
Sen bar jag in dörren, vi satte upp den :) Blev kanon bra! Lite ovant med en dörr där just nu bara men tror de blir bättre överhuvudtaget, jag kan sova bättre å allt tror jag blir mycket bättre :)
Sen har de varit slapp eftermiddag, Chrille skulle hjälpa Jimmy på Hardys så fick äran att ha sällskap här ikväll! :) Vi har ätit ägg och räksmörgås. Vi fick över tills imorgon så blir mumsig frukost :) Längtar tills vi kan sitta uppe med våra barn, tycker småbarns åren är mysiga men tycker de blir bättre och bättre ju äldre de blir! Nehe nu ska jag få Angelina och mig i säng, Rickard får göra som han vill ;) hehe
Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, utevistelse på fm iallafall, ryktas om att de ska bli höga plusgrader?! Jag hoppas innerligt att de stämmer!
God natt! Sov så gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar