tisdag 26 mars 2013

Lugnet före stormen?!

Ja idag har barnen varit på dagis sen kom mormor, Cecilia och Linnea för att fira Arvid.
Sen tänkte jag att denna efter middagen kommr aldrig gå om vi inte går ut å gör nåt så vi tog balanscyklarna till morfar och höjde sadlar.
Vilket tog närmare 1,5 timme ;) haha Men de var jätte duktiga, Arvid hade lite osis och ramlade å slog sig i läppen så han fick fläskläpp. :( Men sen cykla han igen :)
Ja.. sen gjorde potatis, köttbullar, sås och lingon till middag. Alla åt jätte bra!
Jag har packat de mesta som jag ska ha med här hemifrån, är bara de från Affären jag ska inhandla. Ska bara paketera lite vagnar å så.. ^^
Men ändå känner jag mig läskigt lugn.
Tack till Pappa och Mattias som löste bilfrågan! Så vi slipper två bilar nere alternativt ställa bilar där. Tack!
Idag har barnen fått vara uppe till halv åtta, ihop om att Arvid ska sova lite längre, jag vill/orkar inte kliva upp kl 5 på morgonen ;)
Nej, tagit mig en varm kopp choklad nu ska jag se familjen annorlunda, sen kommer jag njuta av en tio dagars lång semseter i Lloret De Mar med mina underbara barn! Visst kommer vi sakna pappa Jimmy, men jag tror de är mest han som kommer inse hur tomt de är utan en familj hemma. Sen efter Spanien har denna dam ett uppdrag, finna den ljuvliga och snygga tjej som gömmer sig i denna kropp! Får se om vi lyckas påbörja processen i Spanien?! ;) Resfebern kommer sig nog smygande.. men det kommer gå kanon bra och de jag glömmer att packa och glömmer hemma får jag väl se till att fixa där nere :)


 Så see you all in the best country! Viva la spania!!!

1 kommentar: