torsdag 21 mars 2013

Fel på storlekarna?

Ja nu börjar Spanien närma sig med stormsteg var och inhandla den sista paraplysulkyn idag så nu ska vi bara packa sen är vi redo!! :D
Idag har Freja haft feber, så Jimmy var hemma med henne sen drog jag å dfe två stoa å handla för alla ville med, det gick jätte bra på ica, de skötte sig bra! Men sen kom vi till fyndlagret...
BLÄÄ! på dom säger jag bara... tappade öronen precis! Men fick inhandlat min vaxduk som nu pryder köksbordet, de blev faktiskt jätte fint och jag hoppas de ska bli lite lättare att sköta.

Jo idag, har jag plockat bort Arvids storlek 80 kläder... storlek 80 motsvarar alltså 9-12 månader... Arvid är 24 månader om 6 dagar?!
Är han liten eller är storlekarna konstiga? Han håller sig på medelbarn på bvc kuvan...
Nu börjar liten bli trött, ge henne lite alvedon, nässpray och en flaska välling så håller vi tummarna för en bra natt, två nätters jobb framför mig sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar