fredag 15 mars 2013

Bästa fredagen på länge..

Ja dagen började dåligt, fick jätte ont i magen i natt på jobbet, men två panodil och en ipren så gick de till slut, de på operationsgrejen skulle sagt att man skulle varit ledig den tionde natten istället.. för uha va äckligt jobbigt de var. Men jobbade med en av de bästa så de gick kanon! Tack!
Sen sov jag till tolv, upp och duscha, sen åkte Jimmy till sin farmor, tack och lov börjar hon piggna till, skulle hon behöva står vårt hus alltid till förfogande! Sängplats är minsta problemet.
Sen åt jag och Freja lite, efter de hämtade vi de två stora på dagis, blev jätte glada när jag sa att vi skulle åka till Ayline och Milton och jag tyckte faktiskt de lekte jätte bra tillsammans idag :)
Lite gnäll och lite bråk men de hör till och framför allt en fredag eftermiddag men överlag tyckte jag att alla 5 skötte sig kanon :)
Sen hem så har vi städat och grejat här. Så nu ser jag faktiskt fram emot att gå upp imorgon! Härligt, ska hämta in dörren imorgon med till vårt sovrum så kan man stänga till den när barnen leker uppe samt jag kan stänga om mig när jag jobbat natten.
Så la sig Freja först och sen bad Arvid om att lägga sig. Liten plutt var jätte trött och somnade på stört så fort han la sig. Svea och jag hade myskväll, hon borstade mitt hår sen målade vi naglarna. :)
Sen somnade hon gott runt åtta tiden :)
Så nu ska jag titta på farmen sen ska jag krypa ner i sängen och hoppas på en bra natt, de behöver min hjärna, lite vila :) Men den här fredagen är nog en av de bättre dagarna på länge! Härligt!
Ha en bra kväll de ska jag ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar