söndag 17 mars 2013

En mindre!

Japp de gav resultat att slänga ut vagnen på blocket, så nu kom de ett par och köpte dubbelvagnen! Nu är de bara enkelvagnen kvar! :) Kul att någon använder den med så den inte bara blir stående..
Sen har vi dragit ner på vagn antalet igen! Har ju en mer rejälare sulky i bilen numera så de är skönt! Slippa dra med den stora när man inte behöver.
Freja har redan provsuttit och godkänt ;)
Ja annars har dagen varit lugn, blev goa plättar och bacon till lunch, kvällsmat vet jag inte vad jag ska hitta på än.. idéerna börjar tryta om man säger så..
Sen ska jag lösa natten till tisdag med... hum..... ja men de fixar sig alltid på ett eller annat sätt!
Nu ska jag ta tag i mitt liv, göra något jag tycker är roligt, något som är en bra och stabil framtid för mina barn :)
Vi börjar med en ansökan, fråga kan man ju alltid göra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar