tisdag 12 mars 2013

Kryddparty & Nattjobb

Natten vart sådär, Arvid har varit lite ledsen, han har klagat på ont i benen så säkert lite växtvärk som spökar.
Men till slut så somnade han men som tur är så blev han inte sådär hysterisk han kan bli. Idag ska vi åka till Hid efter lunch, innan dess ska jag ge mig iväg på lönesamtal med chefen, kan bli väldigt spännande!
Har aldrig haft detta samtal... så kan bli skoj.
Sen ska jag packa ihop lite grejer till barnen, så åker vi till Hid å grejar, de är kryddparty ikväll kl 18.30!
De som vill är välkomna, eller vill du bara lägga en beställning är det bara att höra av sig.
Sen ska barnen sova över där och sen ska jag åka på nattjobb med Maarit och Bruno. :)
Kommer nog bli en lång natt, vart vaken sen halv sju.. :(
Men jag har tre barn som vill kliva upp då så bara att gå upp och fixa frukost. Det är mitt liv som ser ut så idag och ja, sova kan jag väl göra någon annan gång.
Längtar så till Spanien, shorts, dukat bord och behöver inte ens bry mig om disken. Ljuvligt!
Ja nej.. nu river snart ungarna huset... bäst å aktivera på nåt sätt men skitvädret här gör att de är omöjligt att gå ut så... ja jippi! Hoppas dagen slutar bättre än den börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar