onsdag 8 augusti 2012

Vill så gärna ha...

ja nu kommer jag få höra de igen, du ville4 ju inte ha en sådan ..... du var ju emot den. MEN tur man är flexibel... vill så gärna ha en phil och ted vibe vagn. finns en på blocket i gbg med massa tillbehör för 5000:-, varför är inte jag gjord av pengar för???? :(
Får hoppas någon kommer å köper min babytravelvagn så jag kan köpa en sån... sen ska vi fixa gungställning helst med torn och rutschkana till... plattor runt huset.....
pengar svischar förbi bara.... nehe dags å rycka upp sig. promenad med odjuret står på schemat.... verkar bli en lång dag.........................................

2 kommentarer:

  1. Du är lite som mig med andra ord, skönt att veta att jag inte är ensam;) min man kan bli galen på mig och min vilja till byta saker och inte vara nöjd.) kram

    SvaraRadera
  2. Vill också ha för mycket pengar så jag inte vet vart jag skall göra av dem. Fast någon vagn behöver jag inte... inte än iallafall, men det kommer väl barnbarn nån gång och då...

    SvaraRadera