lördag 11 augusti 2012

Fullt upp!

Ja idag har bilarna fått ny olja och oljefilter samt lite påfyllning av vatten så nu är de glada ett tag till, så spenderat förmiddagen hos Farfar. Roligt!
Sen åkte jag Svea, och Freja och handlade. Gjorde någon glad över att jag tappa min pant lapp med. Skit också :( Men men... de var ju "bara" 52 kr men ändå :/ skulle ju vart på min betalning.. grämer mig lite... Sen när vi kom hem satte jag på mig hörlurar och klippte gräs, började på de tråkiga först, de nere sen här uppe gjorde Jimmy de sista. Blev bra! :)
Fixat iordning och grejat i trädgården med andra ord, Arvid är dock inte riktigt pigg... :( Vet inte riktigt vad de är med honom. Hoppas de är tillfälligt för tänder eller nåt. Hoppas han får sova gott inatt för imorgon är de diggiloo i Alingsås som gäller! Ska bli skoj!
Duschen nu sen ta hand om Freja. Jimmy är uppe nu och försöker natta igen, lite orolig sömn idag men somnade själv iallafall vid sju, redig tjej! Går fantastiskt bra med läggning så vi bara inväntar alla bakslag som ska komma... ^^
Nehe duschen...  Jimmy skulle nog tatuera tror jag.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar