lördag 4 augusti 2012

Kroppen smalare, huvudet tjockt?

Ja det vet alla som varit gravida/överviktiga att det är jobbigt att böja sig upp å ner samt röra på sig.
Å detta var särskilt jobbigt i slutet av graviditeten givetvis ;)
Men nu fortfarande kan jag känna åh ska jag ända dit ner?! ;) då är jag sisådär 12 kg lättare nu och ingen bauta mage... Nej hjärnan spelar mig ett spratt!
Jag har dock fortfarande 15 kg ca övervikt som ska bort.. å nu har jag fått tips på hur. Är grymt imponerad av din självdisciplin! Du vet vem du är ;)))
Dagen har annars gått i ett! Härligt fått massa gjort.
Jimmy och jag har städat uthuset och kört två lass med skit till tippen. Sen har JAG ;) klippt gräset tillsammans med Rickard :) Redig pojk! :) det tog bara hela eftermiddagen, och Jimmy har även kört iväg bröte till skogen, lite buskar å sådär som blivit över.
För nu har snart landen grävts upp! Det kommer en tjej här snart med släp kärra å hämtar de sista! Skönt! Det kommer bli så jäkla bra!
Så nu behöver vi tips på gunga och lekborg typ i ett skulle jag vilja ha till bra pris givetvis ;) Nehe nu inväntar jag Jimmy så han kan följa med å hålla Freja å flytta bilar så jag kan klippa de sista bara sisådär 25 säckar gräs till Eva idag! Vi är tacksamma ska du veta <3 p="p">Svira om till pyjamas och byta blöja på liten å söt. Imorgon gör vi oss redo för en ny fartfylld dag, hoppas jag! ;)

1 kommentar:

  1. Härligt med folk som hjälper en och den känlsan att få mycket gjort är helt underbar, kram på er!

    SvaraRadera