tisdag 21 augusti 2012

Framtidsplaner

Ja vad ger framtiden?! Det är ingen som vet, kanske lika bra de.
Jag vet att jag inte vill stå å stampa iallafall.
Ska våga å satsa å prova.. först ska vi bara.... ;) haha
Idag är jag själv hemma... Jimmy drog till Stockholm och svirar med brorsans tjej ;) Nej de är inte så illa.. Han sover över där för han körde upp bilen idag. Så håll tummarna att den blir såld omgående.
Inskolningen idag för Arvid gick bra på dagis, han blev lite chockad bara när alla barn kom som en ström mot honom.. hehe...
Men får se om jag kan gå iväg imorgon en sväng för jag har alla med mig imorgon då givetvis i och med att Jimmy inte är hemma...
Ja.. nu ska jag plocka ur diskmaskin så jag kan ställa in frukost disken imorgon sen blir de hollywood fruar i sängen :)
Sov så gott, de hoppas jag på att jag får göra ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar