tisdag 21 augusti 2012

Dyngsur säng & inskolning!

Ja igår kväll tänkte jag att de är absolut ingen mening med att lägga Freja vid sju som vi brukar. Men äh följde med upp efter badet och testade..
Hon sov inte riktigt men jag gick ner. Och sen sa hon inget å somna, fick ju ändå vaccin igår med å gnäll dne kvällen är helt okej! Men icke!
Sen gick vi och la oss vid 22-22.30 fortfarande inget pip bara Arvid som lät lite. Sen kom Svea någon gång inatt, den stackarn drömmer nog en hel del....
Sen vakna jag vid två, ingen Freja vaken, vakna vid fyra ingen Freja vaken, låg å funderade på om jag skulle kika till henne... men tänkte att allt står garanterat bra till.
Sen så när klockan blev 5.30 då akna lilltroll, så hon sov från 19.00-05.30 HELT OKEJ! Och jag vet, de är en engångsförteelse ;)
Enda nackdelen brösten värkte och läckte i hela sängen. ^^
Skriver mer ikväll! hej hopp i galopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar