måndag 2 juli 2012

Yeah!

I förrgår, så tänkte jag att jag skulle prova ett par av mina jeans. Å de bästa, de gick på helt utan problem, nästan lite för "lösa"! :D Lycka!
Vågar inte sätta på mig jeansen för är så rädd att de inte ska passa å då blir jag så besviken men dessvärre blir kläderna ner spydda, smutsiga och så vidare ;)
Så idag, tog jag mod till mig och prova ett par jag inte haft på mig på länge, å dessa passar med! Whiiii! Så nu kan man ju börja variera sig lite med kläderna igen. Skönt! :)
Idag ska jag, Svea och Freja åka till Tandläkaren, de är Svea som har tid, ska bli spännande å se hur de går ;)
Arvid ska få åka hem till morfar en liten stund :) Ska höra om jag får lov att gå in på team sportia å kika på skor, skulle behöva nya och de har rea... :) Nehe.. dax å greja lite kanske. :) Sitter å räknar på lånen, hur mycket vi ska sätta som amortering på nästa o.s.v. men jo vars vi ska nog bli skuldfria så småningom vi med! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar