måndag 16 juli 2012

Slut rescension Aerosleep & AeroMoov!

bild lånad från smartson.se
Nu har vi haft äran att prova på via smartson, aerosleep och aeromoov. Och vi tar var för sig.

Aerosleep:
I vår spjälsäng tyckte jag att den hade lite dålig passform. Min madrass går upp lite på kanterna, vet inte om de bara är jag som hade de problemet?! De verkar skönt att ligga på, de är verkligen så att luften cirkulerar under för de sjunker inte ner på den utan de ligger ovanpå. Exakt om de har påverkat vår sons sömn eller inte är svårt att sia om, men den har inte blivit sämre!
Men har sovit bra dessa nätter och han har absolut inte varit svettig. Så Aerosleep får också tummen upp, dock ett litet minus för passformen i min spjälsäng ;)

AeroMoov:
Har största dottern fått testa, och jag har BeSafe stol, och den passade jätte fint där. Hon hade problem att vara ganska varm och svettig efter biltur och framför allt när hon råkade somna.
Men nu måste jag säga att hon har varit svalare och inte alls så genomsvettig som hon har varit tidigare. Så AeroMoov får tummen upp!

Kan man få bra erbjudande och köpa till två till? ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar