lördag 14 juli 2012

Familjen annorlunda...

Yes idag har vi som nästan varje helg nu, haft massa härligt folk här! :) De gillas skarpt.
Daniel, Nellie, Nova och Lukas kom vid 9 tiden idag. Så de har varit full rulle. Så när Fia sluta jobbet kl 15 kom hon hit direkt och passade mina två, så de har testat på å ha 5 barn under fem år ;) De gick nog helt okej! Sen blev de ett sjätte när de kom hem för då tog Fia Freja med ;)
Jag, Jimmy och Jessika tatuerade lite... på mig. Blev färdig med linjerna så bara ifyllning kvar! :D
Ont ont ont gör de ;) Men vad tusan. De ska härdas. De som inte dödar härdar...
Det största kaoset är innan alla barn fått mat, så fort alla fått sin tallrik infinner sig ett lugn ;) haha! Chrille, Rickard och Angelina kom hit och hälsade på å käka pizza med oss.

Nu ska jag lägga mig, blev inte mycket sömn inatt så måste ta igen lite.. ap trött är jag...
Glöm inte tävlingen som ligger uppe nu!


Natti natt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar