tisdag 10 juli 2012

Mäster fotograf!

Ja min lilla trollunge fick tag i kameran häromdagen... och de blev ett 30 tal kort.. ni ska få se två ;) alla ser typ likadana ut... hehe
Det är hennes ben och tunikan.. ^^ ja jag håller på å filar på mitt projekt. de går framåt.. ^^ Jimmy håller på å filar på sitt äventyr, hoppas hoppas allt går i lås de vore ju fantastiskt roligt. Mycket slit men de är de värt, allt för att göra de man tycker är roligt! Så håll tummarna att något går framåt och att vi äntligen ska lyckas ska få våra ideér i verkligheten! Nehe dagen har varit okej, Svea fick följa med mormor hem idag, skönt för de båda tror jag allt att dela på sig lite. Vad lugn eftermiddagen har varit, inget bråk och tjiv och Arvid har gått runt i sina egna tankar och lekt med de han har velat utan att någon har tagit de ifrån honom ;) Nehe... dags å slappna av å ikväll blir de en dusch.. Sen har jag två maskiner tvätt å vika in... man får mycket gjort emellanåt :D
Hoppas på vändning i vädret snart alltså... :S det här gör en deprimerad på riktigt... :P en dag vid stranden hade inte varit helt fel.... nu får jag nog ta över Freja innan Jimmy kryper ur skinnet.... ;)

2 kommentarer:

  1. Hon kanske bli kändisfitograf när hon blir stor;) jag håller tummarna för er , kram

    SvaraRadera
  2. Melody har också börjat fota. Eller ja, det var ett bra tag sedan hon tog sitt första kort. Ett år sedan kanske? Då tog hon hela tiden självporträtt och det var så himla roliga bilder :) Kanske blir hon hobbyfotograf som sin mor? *hihi*

    SvaraRadera