torsdag 12 juli 2012

Det flyter på...

Ja nu börjar de flyta på lite!
Vore ju skönt så allt går i lås nu! Sen kan vi börja leva skönt liv igen ;) För oavsett vad man säger så handlar ALLT om pengar. det är helt sinnessjukt vad dyrt alla aktiviteter är..
Och inte tala om kläder till sig själv. Mina favvo jeans är så trasiga nu och slitna så går inte å laga... så ja.. börjar bli brist på de där men men.
Snart kommer allt gå som en vals hoppas jag! Vore så skönt om allt blir som jag tänkt mig, de underlättar ;) då är vårat nästa år hur enkelt som helst och vi kan börja arbeta på andra saker. Vore ju inte dumt. Mer pengar över välkomnas, men sen är de alltid skönt å vara skuldfri med. Så vi får ju skylla oss själva med vår höga amortering men de tycker både jag och Jimmy är värt de så vi blir av med de.... Så ja.. ska bli skönt när allt klaffar och blir förhoppningsvis som vi tänkt oss ;)
Nehe slut på gåtpratet..
Idag ska lilla hönan på läkarkontroll. Hoppas allt ser bra ut för lillfisen. :) Tänk att liten blir stor så fort. Tar upp nästan hela liggdelen på vagnen numera... galet så fort de går och snart två månader.. :S
Jahaja nu akna Arvid med. ska packa ordning oss och snart bege oss mot morfar. :) Ska bli kul för barnen å leka av sig lite. Tror allt de behövs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar