tisdag 24 juli 2012

Skärpning Andersson!

Denna natten har varit allt annat än bra :-P men skit i de.
Morfar börjar få en pytte liten förbättring. Jag visste väl att han skulle ha ett ess i rockärmen. :-)
jag är fortfarande snorig å fullt med mun sår som jag alltid får när jag snyter mig hela tiden.
Igår var Svea och Arvid på sin första uteritt på hästarna. de gick jätte bra :-)
igår köpte jag även en säck med kläder av en tjej. säkert 40-50 plagg för 500:-. ska låta mina systrar gå lös på de när jag plockat ur vad jag vill ha :-)
sen börja jag nästan grina när jag fick upp facebook. Den finaste å sötaste ängel Vilmer ska bli storebror <3 Å Malin skriver alltid allt så himla klokt å fint.
Grattis Malin å hela härliga familjen <3<3<3
Idag ska jag dra med hela skaran ut på svamp plockning. Daniel å Fia ska med ut. Så ska jag ringa mormor :-)
Hoppas på snälla å goa barn hela dagen efter en sådan här natt :-) kommer en gudomligt fin bild på Freja snart med.. håll ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar