onsdag 10 oktober 2012

Vi sög åt oss!

Ja idag strålade solen med härlig strålar mot oss, jag, Bella och Freja, gick hemifrån vid kvart i ett, sen kom vi hem, vid halv tre, sen var vi ute och njöt av solen ända till kl 16.
vi har krattat upp de värsta löven, jag stör mig inte på löven, utan jag stör mig på att de aldrig torkar upp någonstans, så nu har vi lagt de i säckar, får se om grannen är spekulant på de ;)
Nu är de inte lång tid kvar tills vi far...
Längtar till mat som är serverad, lämna bordet, bäddad sängen... underbart!
fått flera frågor om hur de går med Bella, åh ja hon kanske inte är precis som hon brukar, men hon äter dricker, skiter och pissar, orkar gå längre promenader i rask takt och ingen diskussion om att hon mår okej, så nej i nuläget är inte avlivning aktuellt. Skulle hon snabbt, blir sämre eller inte orka gå, leka, hoppas, skutta så avlivas hon på stört, men tills dess, så lever hon och det är MIN hund och MITT beslut.
Jag tar inte livet av en hund, en hund som funnits i mitt liv 9½ år för jag ska åka utomlands... nej nej de går gränsen, blir inget med det, skulle de behövas får jag väl sätta henne på sånt där inackoderings hem.... ska kika runt lite....
Men sen tror jag de är okej att mormor tar henne men ska dubbelkolla med mormor. Så enkelt försvinner man inte....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar