torsdag 4 oktober 2012

möblera om...

ja de är frågan. dags å möblera om tro?
tror faktiskt de. Svea kommer få lekrummet, Freja Arvids rum och Arvid får Sveas rum. Kanske blir en natt i totalt kaos! ;-)
men har ingen skruvdragare å allt sitter fast i väggarna så får införskaffa en under dagen. kanske kan gå förbi pappa å låna :-)
tänkte jag ska göra detta med barnen nämligen. kan bli spännande!
men jag älskade å möblera om när jag var liten så tror Svea å Arvid kommer å älska de!
Nehe musiken är på och inväntar att Freja ska ta en förniddagslur så jag kan sätta fart å greja. hoppas regnet håller sig borta så vi får en gå promenad till dagis! Spanien resan närmar sig med stormsteg!

1 kommentar:

  1. Hej där!

    Jag heter Caroline och är skribent för tidningen Vi Föräldrar. Jag gillar verkligen din blogg, superfin. Undrar om du eller någon annan du känner (med barn under 2) skulle vilja vara med i en enkät i ett reportage jag ska göra? Det ska handla om hur relationen till ens egen mamma och pappa förändras när man blir förälder. Man kanske tycker olika om något, kanske förväntar sig mer barnvaktstid… lite om hur man pratar kring det och hur man löser det. Skulle du vilja vara med i det reportaget? Maila gärna caroline@mixmedia.se så kan jag berätta mer.

    :-]

    Caroline


    SvaraRadera