måndag 15 oktober 2012

Panik!

Vi satt i lugn å ro å titta på solsidan å deras dagis letning..så säger de. Halva grejen är att hjälpas åt. SHIT ! Våran helg att städa på dagis... Så halv nio stack jag upp å städa nedervåningen... För japp jag är mörkrädd å våga inte gå upp å städa när de är kolmörkt ute och i huset...
Jag hade fixat klart allt till klockan 22.25 sen fick Jimmy åka upp... Å när han var där uppe..då fick jag ett sms.. När han säger att de kommer ett spöke å filmar sig å spöket laban :-P jaja jag är löjlig... 23.15 kom vi i säng men dagis blev städat även om de var mitt i natten.....å sista sekund...

2 kommentarer:

  1. hahahahaha helt underbart!! SKönt att det inte bara är jag som är kaosmorsa!

    vet du, jag har gjort samma sak...fast jag kom på detta precis när jag skulle gå och lägga mig kl 23...blev inte städat kan jag säga och jag skämdes som en jäkla hund....piiiinsamt!

    hoppas ni fick sova gott sen iaf!

    SvaraRadera
  2. Hehehe bättre sent än aldrig. Jag hade kunnat göra precis samma sak kan jag säga. :)

    SvaraRadera