måndag 29 oktober 2012

Räven raskar över isen!

Ja denna skönsången vaknade jag av imorse!
Från e liten Svea sittande på toaletten ;) Redig tjej som går dit, så tittar hon på mig, Mamma kommer du å torkar mig eller? ;))
Idag är de föräldragrupp men Arvid och Freja är inte på topp så känner inte för å gå dit med de, samt så är pappa på möte så han skulle ringa upp när han var klar.. så får se m jag kommer iväg.
Fick ställa in min BM tid idag tur man har snäll å omtänksam BM.
Ringt en massa samtal här nu och fixat å donat.
Barnen har tittat på tv, Arvid är gnällig och Freja lite tvär så blir film marathon och mys hela dagen. Bara hoppas på barnvakt eller att Jimmy kommer hem i tid så Svea får åka på gymnastik.
Dagen knallar på, huvudvärk men tårarna håller sig borta för tillfället...
Idag är de möte för * och läkarna ska berätta hur de ser ut, frågan är om jag ens vill veta.... men samtidigt måste man veta... Åh vad jag tänker på dig * .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar