tisdag 16 oktober 2012

Fab mamas - absolut fabulous! Del 1

Ja i helgen var jag på fab mamasHällsnäs, och shit vilken helg. Det första vi möttes av var en goodiebag på bussen som innehöll från följande företag:
och en på våra rum.
En smockfull påse med mängder av saker! 
Dessa sponsrade denna underbara företag!
Espandrillos of Sweden- kod till dina läsare: VIP50 så får de 50kr rabatt på sina espadrillos.
Denta.se- gäller även dina läsare
Sen efter de fick vi lunch serverad i huvudbyggnaden, jag är inte stor ätare vad gäller fisk, men det var väldigt gott! 
Efter de fick vi en föreläsning av en från Tena om det som kan komma men de ska vi undvika ;) Men det var
intressant och bra läst och de märktes att hon gillade sitt och jobb och väl påläst om ämnet, bra gjort! Under tiden började de trilla in lite folk till frisörerna, och de va utställare på övervåningen, fina kläder, tjusiga smycken m.m. Fick smaka på the, aloe vera och så vidare!
 Vi hade även en grym fotograf som var överallt å tog kort ;) Undra om hon hade lika kul som vi?! ;))

 Vi tre tiden fick jag håret fixat och efter de blev de skrattgympa, jag tyckte de var lite pinsamt men kul, jag menar jag kände ju inte en kotte som var där och stå där och asgarva med någon jag inte ens vet namnet känns sådär MEN jag tror att de absolut kan stärka ens självförtroende. :) Och de vet väl alla att skrattar man mycket så mår man bättre, eller?
Kände att de blev hiskeligt mycket sponsorer så delade upp detta inlägget i två....
En tredjedel av vinstbordet som skulle lottas ut under kvällen......

1 kommentar:

  1. Härligt att du hade det så bra, hade gärna varit med !!!!!!!! Kanske kommer annat framåt. Nu har ni resan tillsammans och det kommer att bli toppen och era batterier kommer att laddas av solenergin, kram på er!!!!

    SvaraRadera