måndag 22 oktober 2012

Underbara barn!

Ja vad skulle man göra utan dessa små underverk! Det finaste jag har!
Idag frågade jag Svea om vi ska åka hem...
- Nej mamma, först måste jag vara i Spanien!
Sen frågade jag var Bella är, och jag sa häromdagen att hon var hos gamla mormor,
- mamma hon är ju hos gamla mormor vet du väl?

Cecilia färgade håret häromdagen och hon hängde nästan i ursköljningsstolen...
- Det är inget farligt Cecilia! (hon själv hatar å tvätta håret)
- Mamma! Jag vill ha gul färg!

Men däremellan sätts vi på prov, mest mamma eftersom jag vet vem som får ta de hemma, min kära dotters trotts ;) Underbart tidvis men så småningom så hoppas jag att mina konsekventa regler ger resultat, märker faktiskt skillnad emellanåt, hon vet att ett nej är ett nej från min sida.

Annars har vi de bra, serverad mat, slipper ta hand om röran på bordet... Bara att Jeanette smittade mig via facebook med halsont ;) men hoppas på att de ska gå över snart! ;)))
Lite Alvedon så är jag säkert fit for fight imorgon!

Nu har jag gått å lagt mig efter två timmar ute utan barn, kollat på spraymålning och kikat i affärer, ska nog gå å handla själv för Jimmy säger typ nej till allt :P
Han är kvar i baren och känner jag honom rätt är han tillbaka tre-fyra imorgon bitti... Men som tur är sover jag här med tre underbara barn!
Jag är den som är LYCKLIG ikväll!

1 kommentar:

  1. Och Förmodligen den som var lycklig morgonen efter när Jimmy fick tampas med bakfylla?! ;-) så ni är i Spanien?! Det hade jag missat! Gud vad härligt!!! Här har det snöat nu ikväll så att set är helt vitt ute :// trist!
    Hoppas bi har det toppen. NJUT!!!

    SvaraRadera