tisdag 2 oktober 2012

Sötsak!

Ja min lilla sötsak sover.
 De två stora sötsakerna är på dagis och leker :)
Jag har grejat lite och fått gjort lite grann, vad som behövs å inhandla och fixa till så vi får klart alla rum samt kommer jag fixa till en annan grej på fredag, jag och barnen får hjälpas åt :) Det kan bli kul! Tror barnen kommer att uppskatta det med!
Nu har Freja skämt bort oss snart en vecka med en gång att äta, hon lägger sig sju tillsammans med de andra, och äter en gång på natten å vaknar vid sju, helt okej!
Dock kommerde bli jobbigt när den här underbara trenden vänder ;)))
Jag har förberett och plockat upp köttfärs ur frysen, som blir köttfärsbiffar och potatis å sås ikväll, tagit upp lunch mat ur frysen till mig, kassler gratäng, så sen ska vi nog trotsa skit vädret å gå upp å hämta de små söta på dagis, har fastnat för en film just nu på viasat film, Charlie St. Cloud, verkar spännande men läskig, hoppas han hittar Tess! Får grina en stund för fy så hemsk denna filmen var :(((((
Vi håller på med en frysrensning nu innan vi drar på semester! Har även planerat maten till dopet så nu ska vi bara inhandla allt tills på lördag, måste bara prata med Jeanette om vad de tål och inte i maten... så vi får lösa till de med! Nu vakna sötsaken här hemma så dags å busa lite med henne innan vi ska äta lunch! <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar