lördag 19 juli 2014

Stolt och imponerad

Varning! Skryt inlägg!
Jag är så sjukt stolt och imponerad av mig själv.
Att Tyra kom till världen har varit den största omställningen i familjen tycker jag.
Men denna veckan har jag gjort allt jag tycker är jobbigt, eller ah tror ska bli jobbigt. Men vi har klarat det!
Vi har sovit i tält sen i måndags, bästa Sandra gjorde oss sällskap tills på torsdag.
Sen klarade vi oss själva genom frukostar, restaurang besök, dusch i pyttelitet utrymme, lekt och busat. Helt klart en suverän upplevelse!  Imorgon packar vi oss hem men först ska Svea få leka med grann tjejen, typiskt att de fann varann sista dagen... men kan säga att min kropp är glad av en biltur imorgon. Stramt och gör ont lite varstans. ;-)
Dags å sova. Ny dag imorgon!  Sista morgonen med nybakta frallor snart börjar ett nytt liv! Jag har nämligen blivit utvald.... ;-)
Men tusen tack Sandra och mina älskade barn trots en vecka med många skratt, gap å skrik ;-) alltså en helt vanlig vecka :-)
Men jag gjorde det. Jag är så jävla bäst, själv med fyra barn i tält!

2 kommentarer:

  1. ja sa ju du skulle fixa de. du hade klarat hela veckan själv med. de vet jag! ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja du är en dunder duktig tjej! //J

    SvaraRadera