fredag 4 juli 2014

Hur gör man?

Igår var det en riktig regndag,  regnet föll i stort sett hela dagen.
Vi var hemma och jag fick gjort en hel del! Ordning och reda gillar jag!
Tänkte jag skulle beställa hem lite hyllplan å så, så jag kan få upp de hemma. Så kan operation göra ett rum till Svea starta, tror hon vill ha ett rum så hon kan stänga dörren om sig. Särskilt på natten., undra om Cecilia påverkat henne med de?! ;-)
Men sen igår så vid 15 tiden så knackade det på dörren. Det var två tjejer som ville leka med Svea. Felicia och Hanna, Svea var överlycklig, dock behöver hon öva på att veta hur hon ska bete sig men det gick jättebra!
Men klockan gick och det började närma sig matdags för mina små
Å då till min fråga: hur gör man?! 
1. Ska man erbjuda mat?
2. Ska man avbryta leken och skicka hem dom?
Jag erbjöd mat, gjorde jag fel?
Tjejerna åt glatt å sen fortsatte leken. :) Svea fann sig mer och mer i situationen och jag kan säga att det var betydligt lugnare i huset med sex barn än bara med mina fyra ;-)
Idag hoppas vi på sol!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar