tisdag 1 juli 2014

Händelsernas dag

Ja idag har de varit fullt upp. Dock gillar jag dessa dagarna bättre än enbart hemma dagarna ;)
Vi började med en promenad på morgonen. Åt lunch och så åkte vi till Sandra och hästarna, en ridtur på Agnes och alla tre småryttare hann och rida innan åskan kom :)
Sen direkt till Svenljunga. Äta ute på Kina restaurangen, funka bra där med! Direkt efter blev det bio "postis per" i den nyrenoverade biografen, kan säga att den var grym, kanon Goa stolar och fräsch! Dock trodde jag filmen var 30min men den var en och en halvtimme ;-) till pettson och findus är jag mer förberedd på de ;-)
Sen hem för att lägga barn, måste verkligen prata med pappa, hur svårt å dyrt de blir att bygga ett rum till Svea för hon trivs inte i våningsängen :( men vi har haft en toppen dag å de två sista aktiviteterNa gjorde jag på egen hand. Å de gick jätte bra att göra de själv med fyra barn! Ibland lyckas faktiskt till och med jag vara en bra mamma, tro de eller ej!

1 kommentar: