torsdag 17 juli 2014

Själv med fyra ungar - i tält...

Japp nu är vi själva kvar på Öland. Kvällen gick över förväntan med ett troll som var trött som somna redan halv sju.. sen somna Arvid strax efter sju och Svea somna nu för en halvtimme sen... bara jag å liten vakna nu :-)
Ligger just nu och lyssnar på karaoke på restaurangen. Måste säga att dessa dagar har gått över förväntan, barnen har fått kompisar här på campingen. Svea cyklar runt. Hon fixar att gå på toa med Arvid själv. Vilket underlättar när jag är själv... Freja är mest med mig men hon leker inte på samma sätt än ;-)
Imorgon är sista dagen på Ölands djurpark, därför de fick lägga sig så tidigt för de ska orka... på lördagen ska vi bara vara här på campingen och leka å packa så mycket som möjligt för på söndag åker vi hem! Återkommer med om jag får mersmak att campa med mina fina huliganer eller inte ;-) nu blir det Tyra tid :-)
Tusen tack Sandra för dessa dagar. Hoppas det gick bra att köra hem!

1 kommentar:

  1. Hoppas allt går bra och att ni får trevliga dagar! Strongt gjort att vara ensam med fyra små barn på semesteräventyr!

    SvaraRadera