söndag 13 juli 2014

1 månad själva

Ja nu är de la snart en månad vi har varit hemma, jag och mina fyra barn. Vi har gjort mycket roligt men även många tråkiga måsten.
Men det har fungerat väldigt bra måste jag säga. Visst att de bråkar ibland men inte överdrivet mycket vill jag inte påstå., oftast pga trötthet. huset är relativt iordning och inga tvättberg. Så jag är nöjd.
Idag har vi provat att sätta upp tältet, fixat madrasser, så nu är det snart bara att sätta in barnen i bilen och styra mot en lång bro ;-)
Hoppas verkligen att det ska fungera, så att barnen och jag får en fantastisk upplevelse:-)
Och vem vet vi kanske får mersmak och drar iväg på andra roligheter :-)

Under tiden vi är borta kommer det att hända grejer här hemma, jag har tagit före kort så får i se hur de ser ut efter för jag vet inte riktigt jag heller hur det kommer att bli.
Jag vet dock att en 5årig tjej kommer bli överlycklig.
Å huset är i säkra händer,  så ingen mening med att försöka komma in här, det är hårt bevakat.
När vi kommer hem ska jag sedan ta tag i källaren och få ordning där nere :) ser fram emot detta! Ska bli skönt att få ordning och reda så jag kan hålla det rent och snyggt.
Nehe lite film till innan nästa röj kör igång. ska ordna till här lite så de är fint när vi kommer hem från våran lilla utflykt :-) hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar