tisdag 8 juli 2014

Att släppa in någon nära

Har alltid haft svårt för att lita på någon,  alltså en person man berättar allt för och nu vet jag varför, för man vill inte bli sviken.
Så tillbaka på ruta ett, ska inte släppa någon för nära inpå. Ett behagligt avstånd, mina hemligheter om hur jag verkligen når och hur jag verkligen känner kommer jag att hålla för mig själv. Och vad jag egentligen tycker kommer bli min egna lilla hemlighet. Skönt slipper man vara rädd för att någon pratar bakom ryggen om det.
Igår kväll lyckades jag med vägledning av pappa via telefon få lagat diskmaskinen.
Jag har även beställt en kamera idag och även en kylväska att koppla till vägguttag samt bilen.
Sen var jag helt säker på att sd kortet till min förra kamera låg här men städat hela köksskåpet utan resultat. Så då kan jag inte använda skiten ändå.
Imorgon ska tydligen boi varmt med, ska ringa fyndlagret imorgon och kolla om de har strandparasoll. Behöver de till tyra, både nu och till semestern, stackare måste få skugga.
Nehe nu blir de fotboll. Sen sova för en ny dag på äventyr imorgon.

1 kommentar:

  1. Uv tält är bra skit annars. Dock svårt att få ihop. Höll på tre månader sist. :)

    SvaraRadera