fredag 18 januari 2013

själv fast ändå inte..

kom hem och möttes av glad ängel hund jag kände hennes närvaro. hon är kvar hos oss älskade Bella <3
mormor vandrar här då å då med. känner hennes trygga närvaro.
mina älskade änglar som vakar över mig och min familj. <3
nu har jag portionerat ut barnen. Freja och Arvid till mamma och Svea till Sandra.
Arvid blev jätte ledsen men gick över fort. Svea sa till mig att åka. hoppas ni får en kanon helg alla älskade barn men denna pausen från varandra är behövlig och nyttigt. Jobbar natt hela helgen plus att jag jobbar på Hardys imorgon em.
Så skönt att veta att barnen har de bra på sina håll å jag är inte mer ä  ett samtal bort. :-)
nu ska jag vila en stund. fort gjort massor idag. tvätta tre maskiner, vikt, städat och plockat upp hela över våningen. skönt. bara lite nere kvar men de blir efter sju när jag vilat lite. nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar