lördag 12 januari 2013

Livskris..

Livet har verkligen ställt sig på sin spets. Mormor dör snabbt i cancer och nu har jag tagit bort min älskade Bella, livet känns för jävligt och det finns inget direkt som får en att dra på smilbanden... :(
Livet känns inte kul för fem öre, kan vi inte vinna lite pengar så vi har råd att komma vidare i livet.
Att ALLT verkligen ska handla om pengar...
Folk omkring oss har blivit konstiga eller så är de la jag som är dum i huvet... men just nu känns allt upp och ner verkligen. det känns inte som om något är roligt. Kanske skulle behöva en dos med lyckopiller eller nåt... :( visst att de kommer ups och downs... men nu får de banne mig vara nog.
Jag orkar inte med mer elände. Saknaden efter de två som jag umgåtts med mest under de senaste tre åren är enorm. Mormor kunde jag prata med allt om behövde inte fundera om jag fick säga de eller inte.. för hon höll de mellan oss. Bella fanns alltid där visst att hon har varit jobbig och besvärlig ibland.
Men tystnaden är hemsk här hemma och hjärtat värker... :(
Jag ska förändra mitt liv, förändra framtiden, nu jävlar ska jag göra saker som jag vill. Måste ta mi upp från botten efter all sorg. Den gör mig så ledsen och orkeslös. Jag vill känna glädje och lycka, snälla mormor och Bella, led mig rätt på stigen!

1 kommentar:

  1. Att förlora någon man älskar är fruktansvärt, att förlora två är fruktansvärt :-(
    Skickar en styrkekram och önskar av hela mitt hjärta att ni får medvind resten av året

    SvaraRadera