onsdag 16 januari 2013

Arbetsvecka & bekännelse!

Ja denna veckan har varit en riktig arbetsvecka :)
Det har faktiskt varit riktigt roligt! I måndags var vi hemma allihopa, Gymnastik för Svea, som hon längtat!
Sen igår var de dagis, 10-15, vilket fungerade kanon bra! Svea var överlycklig för hon hade fått mellanmål på dagis! :) Morfar kunde köra de igår men idag kunde han inte så Arvid blev nog lite förvirrad när jag skulle lämna på dagis så de kom lite krokodiltårar när jag gick men gick över på sisådär 2 min ;) Det är ganska härligt med 10-15 tiden, vi hinner morgonen i lugn och ro, sen hinner jag åka till Hardys (med eller utan Freja), sen hem och ha roligt en stund på em, hoppas att  dessa tider kan hålla i framtiden, ingen skulle bli lyckligare än jag. Å barnen gillar de med, de märks stor skillnad på de!
Imorgon är de ny dag! ;) Imorgon är det torsdag och då ska vi se om Sandra kan ha Freja ett par timmar på dagen igen, stackarn får flänga hit för å ta hand om mitt barn, men tror hon tycker de är lite kul med ;)
Sen var de den där bekännelsen...
 
Men vem vet, kanske de blir ett fjärde mirakel här hemma?! Man ska aldrig säga aldrig! ;)
Idag är de dags för träning, om vi får plats vill säga.... Zumba står på schemat alternativt tråkgym ;)
Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Jag har förstått vikten av bra barnomsorg. Lite så man blir sugen själv ;-).

    SvaraRadera