torsdag 3 januari 2013

första natten för i år!

Japp då var de dags igen!
Arbetet kallar. Ringt jobbigt samtal idag och blir nytt imorgon.
Men får försöka se ifrån mig själv.
Men men.
Idag ska vi testa ny läggningsmetod. Freja 18.45, Arvid 19.00 och Svea cirka 19.25 för de har varit hemska å lägga ett tag. Triggar varandra till tusen så idag delar vi på de :-)
får testa oss fram å se vad som passar bäst.
Så blir Svea mys i soffan men ska överge henne strax för en tur på in orbitrek. är redan under vikten som jag hade innan jul. hoppas träning i kombination med kost ger resultat.
nu ska de sista kilona bort. härligt. har ett slutdatum så ska försöka komma ut mer samt träna lite mer vilket jag inte gjort alls på mina fem första kilon jag gick ner. idag blir de cykel till jobbet. miljövänligt å bra ;-)
men börjar bli seg så dags å hoppa upp innan jag blir en soffpotatis ;-) ha en bra natt de hoppas jag vi får. :-)

1 kommentar: