söndag 13 januari 2013

gått bra...

ja dagen har gått bra.
men nu kom kvällen. det är tyst. inte ett ljud.
tårarna kommer när jag sitter där Bella hade sin matplats.. hur har du de Bella? Är du besviken på mig? Jag saknar de där jävla håren.. grus i sängen.. när du låg på mitt täcke så man kunde köra under fötterna.. varmt å skönt.
De enda jag har kvar är dina koppel, leksaker och diabäddar...
Saknaden är enorm och nu för tiden måste jag låsa dörren för den som vakta mig finns inte kvar längre... henne lämnade jag död på veterinärens golv....
men de kändes att du inte var kvar där.. men din kropp. så småningom kommer askan hem..
vad ska jag göra med den? spara tills jag hittar en plats i livet jag vill stanna på?
det gör så ont Bella... jag saknar dig så hjärtat spricker.
Min finaste hund. De bästa i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar