måndag 28 januari 2013

NU ÄR DE FAN MIG NOG!

Jag blir så trött på allmänheten som inte gör något, det cirkulerar runt den ena filmen efter den andra och alla gillar/delar/kommenterar på facebook!
Å VA FAN HJÄLPER DE?!
Likadant med att lägga ut bilder på misshandlade barn, utsvultna barn, det hjälper säkert jätte mycket att de får lite sympati via facebook!
Nu är de banne mig dags att folk slutar skiva och tycka synd om, gå in på youtube, ANMÄL inlägget så vi kan få någon jävla ordning.
Det senaste Jimmy hade på sin nu är en liten pojke som hålls fast för att tatueras, vad FAN ÄR DE FÖR SVIN!
SÅDANT HÄR GÖR MIG JÄVLIGT UPPRÖRD!

SÅ SLUTA DELA/GILLA/KOMMENTERA agera för fan för barnens bästa så de slipper leva i misär här i Sverige för jo de e sant, barnmisshandel pågår dagligen i landet "perfekt" med!

Tur jag ska jobba inatt för hade aldrig somnat ändå, förbannde facebook idiotier!

1 kommentar:

  1. Håller med dig..... Jobba lugnt och var rädd om dig. Kram

    SvaraRadera