lördag 2 juli 2011

Välkommen tillbaka!

Ja nu hälsar vi vällings ställningen välkommen tillbaka! Arvid har varit så gnällig de senaste dagarna så igår köpte jag lite ersättning, så idag har han ätit lite av varje, fick ersättning nu till kvällen så får vi se hur länge han sover lille plutten, tror inte jag har tillräckligt när de knappt känns i brösten när jag inte ammar så som jag gjort... :/
Men jag har ändå ammat honom fullt i 3 månader.. men hellre en nöjd och glad Arvid än en ledsen kille som inte känner sig mätt. Så hoppas de blir bra detta!
Idag har vi haft familjedag ;) Varit ute och gått och vart på lekplatsen, och sen hem för att få middagsgäster, närmare bestämt kom Chrille, Pär, Jonna och Christian. Maten smakade väldigt gott! Hoppas de andra tyckte de med :)
Hoppas allt går bra med lilla Emelie och oroliga Linda <3 Men det gör de när allt har lagt sig! <3
Ja nu har jag städat och plockat i ordning med mina mp3 i öronen, så jäkla skönt att slippa ha en massa sladdar! Ska skriva mer om de imorgon! :)
Nu ska jag invänta att Svea sover sen ska jag nog ta mig och Bella en promenad! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar