tisdag 19 juli 2011

Smaskigt med smakportioner!

Blogger håller på att cpar som vanligt! Blir idiot på de, hur man än lägger de så lägger de sig galet, så återigen så har jag inte en aning om hur de ligger ;) hehe
Idag har Arvid fått smaka morot, han har smakat en gång innan och imorgon ska jag hoppa in i affären och köpa både gröt och så ska vi allt börja med mat här hemma, som jag längtat! :)
Idag har vi varit hos pappa och Maria, torsken smakade riktigt gott! Svea och pappa hade varit ute och "råkat" bada i dammen ;)
Annars händer inte så mycket, Jimmy jobbar som vanligt.. jag hemma med barnen. Imorgon åker vi återigen ner till Hid, tror mormor och Sandra följer med.. Mycket trevligt! Får se vilken tid vi kan tänkas komma iväg. :) men nu ska jag greja sen sova, tröttheten hänger över mig... Ha en bra kväll!! Bjuder på lite bilder från våran matstund idag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar